RLWI Startet 4.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 4.Februar.2005 Hei. Da jeg skulle ta opp skjærgårds jeepen var jeg litt uheldig og "kjølen" kom litt nedi bakken da båten var tatt opp på land. Dette medførte at et stykke på ca 1 x 2 cm av gelcoaten sprakk under "kjølen" på båten. Her er det da en liten åpning inn til glassfiberen. Jeg må forsegle dette og lurer da på om Gealcoat fill er da middelet og bruke ? https://baatplassen.no/bildearkiv/2/2821/gealcoat_fill.jpg For reparasjon av hull, overflateskader og riper. Overflaten kan slipes og rubbes. Herder på 10-15 minutter. Innhold: 130 ml Er det noen som vet om dette stoffet er hvit av farge og er temperatur avhengig for og tørke ? RLWI Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 7.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2005 (redigert) Jeg ville brukt 2 komponent epoxy sparkel til dette. Gelcoat filler er hovedsakelig til sår over vannlinjen. Jotun sin gelcoat sparkel må ikke brukes under 15 grader celcius. Gelcoat sparkel: To-komponent sparkelmasse til bruk over vannlinjen Til mindre sår og riper i gelcoaten Finnes i 15 farger Bruksområde: Småskader over vannlinjen (www.jotun.no) Med vennlig hilsen Anders Redigert 7.Februar.2005 av Anders (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.