Guest Avmønstret# Startet 31.Juli.2012 Del på Facebook Startet 31.Juli.2012 Finner ikke noen iPad versjon som dekker Norge i appstore, må man velge iPhøne versjon , og om man gjør det, er det noen forskjell? Man har jo lyst på HD versjon siden det finnes, men om det ikke er noen forskjell så blir det jo det samme.... har iPad3 Sitér dette innlegget Link to post
Holte End Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Europa HD skal dekke Norge, har den selv. Danmark har eget kart, og må kljøpes separat. Har sett i tidligere tråder her at kysten utenfor Arendal ikke dekkes av Europa, men dette har jeg ikke sjekket. Hvilke områder holder du deg i? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Vestfold/sørlandet/Oslofjorden/Østfold og svenskekysten er vel det jeg føler at jeg må ha mulighet til... Må kikke litt nærmere, gidder ikke å legge pengene på bordet før jeg er sikker på at de områdene jeg ønsker er tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 finner ikke Europa HD på appstore jeg... Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Last ned navicon appen og trykk kjøp kart direkte i den så kommer det opp 630,- for hele norge, kan ikke se at noe er utelatt Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Holte End Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Hvis du bare blar i "navigasjonsmappen" kan du lete deg i hjel. Søk fritekst i stedet, og søk "Navionics Europe" tror jeg. heter vel "marine" også Har ikke ipaden for hånden ellers kunne jeg sjekket om jeg får lastet kart utenfor Arendal Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Okke som så finner jeg ikke Navionics Marine Europe HD i appstore. Finner kun en variant, ikke HD, for iPhone til 175,- Syns varianten hvor jeg laster ned kart for området jeg skal ferdes i høres grei ut. Har iPad med wifi og databo så det er jo enkelt å laste ned før man legger ut. Trenger mao ikke kart for hele Norge, men må kunne laste ned biter av Sverige hvis det trengs også. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 (redigert) Prøv søk på northen sea and denmark, hele norskekysten er iallefall avmerket i dette kartet Redigert 31.Juli.2012 av Jon-Kåre (see edit history) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Holte End Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Okke som så finner jeg ikke Navionics Marine Europe HD i appstore. Finner kun en variant, ikke HD, for iPhone til 175,- Skal tasse ut etter nettbrettet snart jeg.. Prøv søk på northen sea and denmark, hele norskekysten er iallefall avmerket i dette kartet Tror du er på en annen kartapplikasjon enn den Pinkvin etterspør!! Navionics kontra Navicon Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Jepp Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
sap_2000 Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Okke som så finner jeg ikke Navionics Marine Europe HD i appstore. Finner kun en variant, ikke HD, for iPhone til 175,- Jeg lastet ned Europe HD for noen dager siden. Gikk inn på App store nå, og nå får jeg ikke søkt den opp lenger. Virker som den er fjernet. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Holte End Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Jeg fikk heller ikke opp Europe HD, du har helt rett! Bildet over er en skjermdump fra siden "tidligere kjøp" i appstore. Der står det at det er ny versjon oppdatert 25. juli. Sikkert noe krøll her som gjør at den ikke er tilgjengelig for kjøp!! Bare å smøre seg med tålmodighet, eller kjøpe en annen app. Navionics er ikke det helt store, i mine øyne. Prøvd isailor? Sitér dette innlegget Link to post
SteinarK Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Appen heter Marine:XXXX HD hvor XXXX er navnet på området du kjøper kart for. Av en eller annen grunn ligger ikke Europe ute akkurat nå. Men tips: Denmark & Greenland dekker også norskekysten fra Kristiansand til Svinesund samt vestkysten av Sverige (og selvfølgelig Danmark). Danmark får du ikke med om du kjøper Europe. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 31.Juli.2012 Del på Facebook Svart 31.Juli.2012 Denmark & Greenland dekker også norskekysten fra Kristiansand til Svinesund samt vestkysten av Sverige (og selvfølgelig Danmark). Danmark får du ikke med om du kjøper Europe. Den var ikke dum... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.