winum Svart 8.August.2012 Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 (redigert) Hvad med sådan en P35 Redigert 8.August.2012 av winum (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
winum Svart 8.August.2012 Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 Beklager Sitér dette innlegget Link to post
KongKing Svart 8.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 En P35 er absolutt et hett alternativ. De må bare ned et par hundre tusen først. Og det er de neste sommer vil jeg tro... :-) En annen jeg har fallt for er Nimbus 4000/4004. Flem-båt har jeg ikke sett før, men jeg ble oppmerksom på den nylig gjennom dette forum. Den har enkelintallasjon også, noe jeg ser på som en fordel (uansett hva folk sier....). Kk Sitér dette innlegget Link to post
winum Svart 8.August.2012 Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 Ja du har ret. Men der er meget plads og de sejler godt. Vi havde en 22 fod hardtop båd før og det var noget helt andet. Men det kan jo være at vores bliver til salg Sitér dette innlegget Link to post
catano Svart 8.August.2012 Link til dette innlegget Svart 8.August.2012 Hei. Du kan jo som meg lage kalesje på flay og få både i pose og sekk. Min flay er like stor som en tidligere kalesjebåt på 31 fot var under kalesjen. Jeg sier ikke det er kjempe fint, men praktisk er det. Både i fjord sommer og i år har personer kommet og sett på løsningen og skulle hjem og lage tillsvarende på sine båter. Slik jeg har laget min er det en glidelås å ta bort og taket er av, da sitter jeg igjen med en ekstra høy vindskjerm. Når det blir for varmt og vi ønsker mer trekk er det en ny glidelås og båten er orginal. Her fikk jeg en fordel til da vi slipper å ta ned puter ved evet rien og når helgeturen er over. mvh Catano Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
succes 42 1980 Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Morten jeg har stål båt som få har her i Norge som jeg ikke forstår i Europa er det populært men i Norge har det ikke slått Ann men for meg var valge enkelt for stål noe jeg kan en del om :-) Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 Morten jeg har stål båt som få har her i Norge som jeg ikke forstår i Europa er det populært men i Norge har det ikke slått Ann men for meg var valge enkelt for stål noe jeg kan en del om :-) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 9.August.2012 Link til dette innlegget Svart 9.August.2012 De fleste stålbåter i Norge er jo gamle båter som bærer preg av selvbygging og har dårlig finish samt at overflatebehandlingen av dem ikke er noe særlig! Jeg synes forøverig stålbåter kan være veldig flotte om dem har fine linjer og sikkelig finish! blanke fine skrog med masse detaljer i rustfritt stål og innredning slik som de mest eksklusive stålbåtverftene leverer! Pedro, Linssen, Smelne. Dem synes jeg er flotte, men dem koster en god del, samt at det er få i Norge som har salgsnett. Mange tror vel det er mye vedlikehold med dem, fordi de har sett alle eldre dårlige stålbåtene med dårlig eller feil overflatebehandling Elendige el instalasjoner og galvanisk tæring! Er ting gjort sikkelig er det jo ikke mer vedlikehold enn en plastbåt! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.