Jump to content

Marexklubben på Facebook.

Benji

Recommended Posts

Heisan

Håper denne emnetittelen holder.

Har nettopp kjøpt meg en Marex 77 consul, og har lett etter en Marex klubb/forening på nettet, men ikke funnet noen.

Så har opprettet en på FB - Marexklubben, håper det kan være interesse for den blandt nåværende/tidlgere eiere. Kan vi kanskje bruke som erfaringoverføringer, historier etc etc.

Velkommen.

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

• 3 år senere...

Hei igjen,

Tenkte bare å tilkjennegi meg som Marex-eier her på båtplassen. Skal nå straks i gang med syvende sesong i min Cabriolet Cruiser som jeg er veldig fornøyd med. Det ligger forøvring en prosjekttråd lagt ut av Fortego som omhandler forlengelse av badeplattformen i fjor. Er ikke på - og har heller ikke tenkt å bli med på Facebook så dersom noen ønsker kontakt - bruk IM. Håper å treffe mange blide og hyggelige Marex-eiere på fjorden i sommer :yesnod:

Hei igjen,

Tenkte bare å tilkjennegi meg som Marex-eier her på båtplassen. Skal nå straks i gang med syvende sesong i min Cabriolet Cruiser som jeg er veldig fornøyd med. Det ligger forøvring en prosjekttråd lagt ut av Fortego som omhandler forlengelse av badeplattformen i fjor. Er ikke på - og har heller ikke tenkt å bli med på Facebook så dersom noen ønsker kontakt - bruk IM. Håper å treffe mange blide og hyggelige Marex-eiere på fjorden i sommer :yesnod:

Hei Verano! Vi overtok en 350 CC i fjor sommer og er strålende fornøyde! Nå vet jeg hvem jeg kan spørre om det skulle være noe ;) Fantastisk båt...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...