jensemann2 Startet 4.Februar.2005 Del på Facebook Startet 4.Februar.2005 Er det noen som vet hvordan man kan ta screenshot fra cmap? Når jeg tar printscreen kommer det bare en svart firkant der kartet skulle vært... Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 4.Februar.2005 Del på Facebook Svart 4.Februar.2005 Det finnes et kjekt program som heter snagit. Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 4.Februar.2005 Del på Facebook Svart 4.Februar.2005 Er det noen som vet hvordan man kan ta screenshot fra cmap? Når jeg tar printscreen kommer det bare en svart firkant der kartet skulle vært... <{POST_SNAPBACK}> Last ned MWSnap.. Demo men funker MWSnap Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Haakon Svart 4.Februar.2005 Del på Facebook Svart 4.Februar.2005 Bruker Screen Print & Caapture som jeg er godt fornøyd med, dessuten er det gratis, lastes ned her her Her er et eks. Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 Er det noen som vet hvordan man kan ta screenshot fra cmap? Når jeg tar printscreen kommer det bare en svart firkant der kartet skulle vært... <{POST_SNAPBACK}> Vi snakker vel om PC ? Alt + PrintScreen tar det aktive vindu inn i ClipBoard. Deretter limer du det inn i ett eller annet program, Paint, Word etc. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 CNTRL+PrtSc gir slikt resultat. Fra C-map kan du ikke hente noe som helst, men derimot fra programmet som håndterer kartdataene. Noen av disse har egen palette, og kan ikke håndteres av Windowsprogrammer. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Enjoy Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 CNTRL+PrtSc gir slikt resultat. Fra C-map kan du ikke hente noe som helst, men derimot fra programmet som håndterer kartdataene. Noen av disse har egen palette, og kan ikke håndteres av Windowsprogrammer. <{POST_SNAPBACK}> Ser du bruker Maxsea. Har dette programmet KURS OPP, og hvor evnt er det valget. Enjoy Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 og vil man ha "bilde" av bare aktivt program, ( og ikke hele skjermen, som Krapyl her viser ) benytter man "alt print Scrn" Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Allan E Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 (redigert) Her er et eksempel hvor du kan blande vinduene. Bildet er sterkt redusert. Redigert 5.Februar.2005 av Sailing metal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Stavanger_Seil_AS Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 og vil man ha "bilde" av bare aktivt program, ( og ikke hele skjermen, som Krapyl her viser ) benytter man "alt print Scrn" Suzuki <{POST_SNAPBACK}> alt gr mener du Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 alt gr mener du på "mine" PC er ( sorte dell, bærbare dell og jobbens, samt min forrige, gamle dell ) er det ALT+PRTN SCREEN som gjelder. Tydligvis ikke likt på absolutt alle maskiner.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
880 Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 Er det noen som vet hvordan man kan ta screenshot fra cmap? Når jeg tar printscreen kommer det bare en svart firkant der kartet skulle vært... <{POST_SNAPBACK}> Svogeren har to versjoner av C-Map, en med gps og en uten. Den uten gps er det muligt å printe ut kartet, den andre ikke. Ved å kopiere et skjermbilde reduseres kvaliteten en del............ Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Krapyl Svart 6.Februar.2005 Del på Facebook Svart 6.Februar.2005 Ser du bruker Maxsea. Har dette programmet KURS OPP, og hvor evnt er det valget. Enjoy <{POST_SNAPBACK}> Joda, den har kurs, heading eller nord opp. Velges med ikon nr.2 fra venstre øverst. Har også print funksjon hvor printout kan formateres på vanlig Windows vis. Det viste kartutsnittet er fra C-map på CD. Har også kortleser til den. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.