tom-ba Startet 5.Februar.2005 Del på Facebook Startet 5.Februar.2005 (redigert) Hei! Trenger deres råd. Min Samboer har funnet en del interesante ting hun ønsker å kjøpe i usa, men firmaene sender ikke over dammen, mener å ha sett at det finnes løsninger på dette her på forumet men finner ikke igjen dette. Hvis dette er mulig kan noen gi oss en beskrivelse av hvordan man går frem? (ps lettere for meg å bruke kroner på båten om jeg hjelper henne med dette) Redigert 5.Februar.2005 av tom-ba (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 5.Februar.2005 Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 (redigert) Den har du da antagelig allerede inspisert. Ellers tror jeg det er MAGNUM du skulle ta en titt på. Redigert 5.Februar.2005 av Andreas (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tom-ba Svart 5.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2005 Se her ja, det var jo raskt ekspedert. Nå har jeg et stk blid samboer i huset, hvem vet hva det kan føre til Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.