MT. Startet 5.August.2012 Del på Facebook Startet 5.August.2012 http://www.gbsk.no/ Om man liker raske båter, er kommende helg absolutt ei helg man bør innfinne seg i Grimstad. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
finnmarken Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Må nok ut å se litt på dette, men det starter allerede i morgen. Tror det kan bli mye moro. Sitér dette innlegget Link to post
Retox_93 Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Selvfølgelig! Har allerede kommet et par båter til byen Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Hvor lenge varer det? Jeg er i Kristiansand og skal kjøre nordover en dag.. Må bare fikse bilen som fikk et snev av motorhavari i går.. Er det noe som skjer f.eks mandag eller tirsdag ettermiddag kveld? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Retox_93 Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Program for GPS 2012 PROVISIONAL TIME SCHEDULE Monday august 6 th 09.00 – 16.00 Check inn and registration P750 Thundercat 16.30 Drivers briefing P750 Thundercat 17.00 – 19.00 Official practice Thundercat Tuesday august 7 th 10.00 Launch in to water P750 Thundercat 10.30 – 19.00 Beach P750 Thundercat start Time Schedule will be drawn up after we understand the number of competitors. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Ahh.. Takk. Kanskje jeg stikker innom da om Bilen blir fiksa.. Hvor mye olje er det på en 1,9 tdi? Har lagt igjen noen flekker i Trondheim. Og hele Hengeren er belagt med olje og hele understellet på bilen er svart, og noen store dammer under der bilen ble parkert her i kr.sand.. Ingen oljelampe lyste... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Golden Gate 37 Svart 7.August.2012 Del på Facebook Svart 7.August.2012 På plass! Gøyal første dag med Thundercat. Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.