Jump to content

borg warner c-72 ikkje oljetrykk

livbåt

Recommended Posts

hei jei har et borgwarner c71 som eg har teke av mottoren og satt inn eit borgvarner c-72 på grunn av at eg ville ha mindre turtal på akslingen.

Den første halv timen gjekk fint,eg kjøyrde inn i båthavna skulde til å bakke opp høyrde eg ein rar og stor sugelyd frå giret olje hadde eg på giret , då slutta det å virke eg prøvde å få den akterover og i fri men den for bare rett frammover og rett i fjellhammaren med eit dunk.

Eg demonterte giret og då såg eg at eine ringen ikkje var på plass der disse små friksjonsplatene sitter i bakkant, også ein av dei store til reversen hadde dotte av,eg sjekka alle ringane om dei var heile og det var dei.

Eg tok ein låse ring frå det andre giret og satte den på og den paste.

Satte giret på plass at men det ville ikkje virke, hadde hatt på heilt ny atf 320 olje.

Men det ville ikkje virke eg har melt oljetrykket med eit slikt amatur meter som eg kjøpte på tess men ingen oljetrykk.

Akslingen går bare sakte frammover anten eg har den i frammover fri eller bakover,intil eg drar mottoren opp på 3000 prm då går den sakte bakover men ikkje med kraft stoppar den med foten.

Har også sjekka silen men den er fin.

Har eikkert hatt giret ut og inn 8 ganger og er svert svert lei sommar sesongen er snart slutt.

Har også hatt ein mekanikar til å få sitt på giret men han skjønnar heller ingen ting.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...