kjetillunde Startet 5.August.2012 Del på Facebook Startet 5.August.2012 Jeg monterte en lanterne på jolla og koblet til strømuttaket til påhengsen. Det lyste bedre og bedre etter som turtallet på motoren gikk opp, men da jeg gasset på gikk pæren. Var det fordi påhengsen ga for mye volt da jeg gasset på? Pæren er en 12v 10w. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.August.2012 Del på Facebook Svart 5.August.2012 Opplevd det samme. Du trengeren likeretter. Sort boks, monteres på noen minutter Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Du mener vel spenningsregulator , Bitteliten? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Christensen Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 (redigert) Likeretter og spenningsregulator er gjerne bakt inn i samme komponent, et lite 12V batteri tilkoblet vil også gi deg lys en stund uten at motoren går!! Redigert 6.August.2012 av Christensen (see edit history) Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Bitteliten Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Jepp, kom ikke på ordet. Takk Min Vmax jr manglet denne og lanterna varte til ca 8 knop..... Liten sort boks ble satt inn og lanterna lyste som den skulle Sitér dette innlegget Link to post
chris_craft Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Sett i en pære på 24v lyser litt svakt på lavt turtal, men den holder ved høyt turtall.Har prøvd dette selv slipper da å kjøpe regulator og batteri. Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 6.August.2012 Del på Facebook Svart 6.August.2012 Kanskje er LED-lampe med separate batterier like enkelt, mer pålitelig og billig hvis det er alt du skal gjøre med strømmen ut av motoren? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.