Riamar440 Startet 5.August.2012 Link til dette innlegget Startet 5.August.2012 Hei! Har en båt av merke Riamar 440, 1985 modell. Som nå har ligget i vår hage i noen år, båten har vært under vann og fått noen skader her og der. Planen er nå å kunne få fikset den opp, slik at den igjen kan taes i bruk! "Merkelapp" Etter å ha fått vasket den idag så ble den en god del blankere å fin Båten er hel i skrog, bare litt små puss her og der. Inne i båten har jeg ett hull ned til mellom skroget som må fikses også er det en sprekk i batteri karmen. Her er hullet ned til mellomskroget. Her er sprekken Her disse svarte flekkene på rammen til stolene, hva kan det være ? Sopp ? Så det jeg lurer på er om noen her på forumet har noen fine, rimelige og gode tips på hvordan jeg skal få fikset disse 3 feilene. For de som vil kan laste ned alle bilde fra før den var vasket til nå. Motoren du ser på bildene er defekt og vil garantert ikke kunne startes igjen. Her er en "zippet" mappe med alle bildene av båten og motoren. (Mappen er på 97mb) Takk, Johann Sitér dette innlegget Link to post
Riamar440 Svart 6.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2012 Ingen som har noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
dastunt Svart 22.August.2012 Link til dette innlegget Svart 22.August.2012 Heisann! Løfter denne tråden og håper du kan få hjelp til det du spør om. Har sjølv eigd ein Riamar 470. På den stod det ein 85 hk 2 takt yamaha. Kjekk båt Her er noken bilder av min gamlebåt. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt : Glen-l Squirt 11 fot Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.