Jump to content

Mannskap søker båt - Onsdagsregatta Stavanger

Olav Lund Jensen

Recommended Posts

Hei!

33 år gammel mann stiller som mannskap til båt for å få erfaring med regattaseiling. Har i dag en First 31,7 og ønsker dermed primært å være med i en båt i samme størrelse eller større. Gjerne med spinnaker.

Er fersk med regattaseiling, men drevet med turseiling i 4 år.

Ta kontakt på nummer 40455515 eller PM her.

Hei.

Snakk med Båten Eureka. Båten ligger på Hanabryggene i Sandnes, de savner og mangler stabilt mannskap. (jeg har vært med de noen ganger, men prioriterer nå seiling med min egen båt når jeg får tid..turseiling)

Det er en Elan på ca 40 fot...og med Spinnaker :-)

Terje (som jeg tror kapteinen heter) vet sikker om andre båter og som mangler mannskap hvis de mot alt formodning skulle ha full båt.

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

• 1 år senere...

Jeg og min kone (bosatt I Sandnes) kunne også ha tenkt oss å vært ekstra mannskap på en båt - helst fast :)

Hun har ingen seile-erfaring mens jeg har hatt 30 fots båt selv for mange år siden og har seilt litt men har lite regatta-erfaring :)

Har noen av dere noen tips som er gyldige I disse dager? (ser deres dialog her inne var for snart 2 år siden)

Jeg og min kone (bosatt I Sandnes) kunne også ha tenkt oss å vært ekstra mannskap på en båt - helst fast :)

Hun har ingen seile-erfaring mens jeg har hatt 30 fots båt selv for mange år siden og har seilt litt men har lite regatta-erfaring :)

Har noen av dere noen tips som er gyldige I disse dager? (ser deres dialog her inne var for snart 2 år siden)

Er det kun regattaseiling dere er ute etter ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...