Kennethe Svart 1.August.2014 Del på Facebook Svart 1.August.2014 Vår forrige båt med Yamaha F115 var også den lyden der på lavt turtall. Under oljepumpa som sitter under under blokka er det en gummiforing/simmring som lager denne lyden. Akslingen går gjennom dette og snurrer uansett om motoren er i fri eller gear og følger turtallet på motoren. Denne må smøres for å bli kvitt lyden. Vet ikke om det er samme konstruksjonen på Suzuki men tipper det er noenlunde likt... Ser iallefall for meg lyden du beskriver. Sitér dette innlegget Link to post
Kennethe Svart 1.August.2014 Del på Facebook Svart 1.August.2014 Hvordan smører dere denne? Har fortsatt høyt turtall etter å ha skiftet filtre. Sjekket gassvaier og kobling i motor. Kan det være noe med temp. Sensor som er gale? Kan for lite kjølevann lage hylelyd? Sitér dette innlegget Link to post
Bybrua Svart 4.September.2018 Del på Facebook Svart 4.September.2018 (redigert) ble det noe konklusjon på dette ? Her er lyden fra min også. 140 hk suzuki 2010 modell Redigert 4.September.2018 av Bybrua (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dr Nelson Svart 4.September.2018 Del på Facebook Svart 4.September.2018 hmm. den lyden har ikke jeg. har en DF140 fra 2008. Det der hørtes ut som noe registerreim, men det er jo kjede på disse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.