Worry II Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 (redigert) Et tips til MR swe: Om du har plater du synes kan ha annen farge enn resten.. for eksempel benkeplater rundt pantry, så kan du male disse i annen farge (skygrå for eksempel). Jeg brukte Sigural sin 2-komponent garasjegulv-maling til dette på mine benkeplater (som var rødbrune, fysj..) Dette har holdt seg strøkent i 4 år nå ! Her er noen bilder: Redigert 17.August.2012 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 17.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 du har nok rett.. kansje like bra og kjøpe en ny plate.. er bare en som er skadat.. Sitér dette innlegget Link to post
bukt Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 (redigert) Men hvordan får jeg farge på teak som er borde.. Forrige eier har hatt noe som skadet en plate.. se Hei ville prøvet å pusset og oljet, se link her på hvordan min dørkplate jeg hadde skrinlagt så ut på side 2 ! Post 15 og hvordan den ble med olje så avfetting før lakk på Post 21 side 3 . Alt utenom natene ble som nytt. https://baatplassen.no/i/topic/61904-mamba-oppussing-start-5-nov-2009/ Redigert 17.August.2012 av bukt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 17.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 har nå fått tipset om at bruke spritbeis fra liberon og bruke liboil ( fra liberon). Er det noen som har erfarinf av oljen fra liberon? eller skal jeg bruke owatrol D1? Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Du må færst fjerne all lakken som er løs fra underlaget, prøv å beise opp det skadde området. bygg opp tykkelsen på lakken i det skadde området til omkringliggende tykkelse og lakk hele overflaten tilslutt! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.