mentor70 Startet 8.August.2012 Del på Facebook Startet 8.August.2012 (redigert) Jeg trenger en ny vanntank i min båt. Jeg skal ha en stor tank, dvs 250-400 liter. Slike tanker har de ikke på Maritim eller tilsvarende butikker. Jeg har heller ikke bestemt meg for om jeg skal ha syrefast tank eller tank i plast. Det kommer også an på prisen. Tanken skal plasseres i senter av båten, plant på tvers av lengderetningen. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike tanker litt rimelig? Gjerne også en brukt tank dersom den er i god stand. Redigert 8.August.2012 av mentor70 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 8.August.2012 Del på Facebook Svart 8.August.2012 Orten sveiseverksted leverte de orginale syrefaste tankene til Flem/Spirit Boat. Du kan jo høre med dem. Tlf. 953 30 267 Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 8.August.2012 Del på Facebook Svart 8.August.2012 Du kan prøve Plastinvent Sitér dette innlegget Link to post
Sitrin Svart 8.August.2012 Del på Facebook Svart 8.August.2012 Her f.eks.. http://www.ilasmarine.no/båtprodukter/tanker-til-båt.aspx Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.