Trond C Startet 8.August.2012 Del på Facebook Startet 8.August.2012 Denne her var i svevet over Nordhordland en av de siste dagene. Noe seilduk, den gamle jollen, litt teltstenger, en gressklippermotor med trøkk, smi en propell av en bjørk, og du er i luften! Noe sånt har jeg aldri sett før, men ekvipasjen er jo mye lik de mikroflyene med hjul. Sitér dette innlegget Link to post
klikk Svart 8.August.2012 Del på Facebook Svart 8.August.2012 Dette er en hangglider med motor. Ingen rorflater, kun vektforskyvning for å manøvrere. Ville nok følt meg tryggere i en microlight... Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 8.August.2012 Del på Facebook Svart 8.August.2012 Det er jo en Steady jolle Sitér dette innlegget Link to post
Executive Svart 8.August.2012 Del på Facebook Svart 8.August.2012 Vanlig fenomen i mitt farvann Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.