joda Startet 6.Februar.2005 Del på Facebook Startet 6.Februar.2005 Kan noen hjelpe meg med å få tak i BMW svinghjulskåpe til 290 Volvo DP drev.Vet noen hva som er forskjellen på BMW 180 HK og Mercruiser? Sitér dette innlegget Link to post
Frank v. Svart 6.Februar.2005 Del på Facebook Svart 6.Februar.2005 Kan noen hjelpe meg med å få tak i BMW svinghjulskåpe til 290 Volvo DP drev.Vet noen hva som er forskjellen på BMW 180 HK og Mercruiser? <{POST_SNAPBACK}> Hadde samme problemet som deg her for et par år siden,jeg gav opp i å få tak i det.. Det hele endte med at jeg måtte få laget svinghjulskåpa selv,en kompis av meg dreia ned en svinghjulskåpe fra en aq 260 motor og fikk tilpassa den bmw motoren(kom meg på ca 3000 kr) Det virker ivertfall som det skal nå... Tror forresten r.solberg i sandefjord kan skaffe deg den delen,men det er jo sikkert til en fantasipris vil jeg tro.... mvh frank v. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.