Tallisman Startet 11.August.2012 Del på Facebook Startet 11.August.2012 Noen som vet om det går an og bruke Garmin Bluchart på ipad Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 11.August.2012 Del på Facebook Svart 11.August.2012 Ifølge Garmin sine sider (US) kommer en app for iPhone og iPad ila sommeren 2012. Var og svaret jeg fikk da jeg spurte i vår - men nå er dommere snart slutt - så -/- :-( ? Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 21.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2012 Vi har dessverre ikke noe mer informasjon om når det vil komme. Med vennlig hilsen / Best regards Henning Garmin Norge | Support www.garmin.no Dette var svaret jeg fikk for noen dager siden,på mitt spørsmål om når vi kunne forvente appen. Merkelig at det skal ta så lang tid, er fornøyd med Navionics, men er jo spent på hvor bra den kan bli, og på pris. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.