Jump to content

hvilken type batteri har du til forbruk? amg gel åpen bly syre smf

123321

Recommended Posts

Jeg har 3stk Sønnak Nautilus Freeline 115Ah hver, og de fungerer utmerket. De er vel nå 5 år gamle, og jeg regner med å ha de mange år til. De forrige av samme type hadde jeg i 9 år.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Har de samme Lars. Brodern hadde også dem og de var elendige. Hos meg fungerer de imidlertid veldig bra foreløpig. De er fra 2009. Flere har jo klaget på at faller voldsomt i spenning ved litt forbruk. Det samme gjorde brodern sine. Mine derimot gjør absolutt ikke det. Tenkte kjøpe et til på forbruksiden, men tror akkurat disse er erstattet av en ny typebetegnelse. Stemmer det?

Om det er kommet noen erstatning eller typebetegnelsen er endret, aner jeg ikke Jeg er forhåpentligvis ikke i markedet for nye batterier på flere år fremover så hva som finnes nå, følger jeg ikke med på.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...