s/y-hysteria Startet 13.August.2012 Link til dette innlegget Startet 13.August.2012 Ligger nå hos Hommersåk seilmakerservice og skal få tilpasset mal til cockpitkalesje, og forsåvidt fiksing av sprayhood.. Kanskje i seineste laget med denne tråden, men har noen erfaring med disse? Jeg prøvde å søke litt, men kunne ikke finne så mye informasjon og erfaringer. Det dem har gjort ser veldig bra ut, prisen var helt okei, og jeg fikk et godt inntrykk av han jeg prata med. Sitér dette innlegget Link to post
Ingeborgimevind Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 De har sydd presenning til bålpanna mi; fint og solid, men kanskje ikke svar på det du lurer på. De to baltiske fagarbeiderne går for å være kompetente og dyktige. Sitér dette innlegget HF: LB3GH Link to post
s/y-hysteria Svart 13.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 hehe... Vel... Det er jo bra med ei godt tilpassa bålpanne :) Sitér dette innlegget Link to post
Haraune Svart 13.August.2012 Link til dette innlegget Svart 13.August.2012 Gratulerer, du har valgt norges flinkeste handtverkere (som er baltisk). Dem gjør bare ordentlig jobb. alle kalesjene de lager blir tilpasset båten og blir helt stramme å fine. har enda ikke sett et eneste seg i noen av dems kalesjer. Fikk selv spesiallaget kalesje til min båt, som er hjemmelaget, og dermed finnes ingen mal, men de lager egen mal til alle båter. Alle nødvendige forsterkninger på hjørner og rundt knapper enda jeg glemte å be om det.. De har tilogmed laget taket slik at det enkelt kan skiftes når det blir oppbrukt, eller jeg kunne få med ekstra tak i pvc til å bruke om vinteren. Glidelåsene er sydd inn på en slik måte at de nesten ikke vises. Har bare gode erfaringer med disse profesjonelle folka. de er av den "gamle" skolen.! Dersom du vil se hvor fint det ble på min båt så ligger den innerst på C brygga på hommersåk Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2016 Gratulerer, du har valgt norges flinkeste handtverkere (som er baltisk). Dem gjør bare ordentlig jobb. alle kalesjene de lager blir tilpasset båten og blir helt stramme å fine. har enda ikke sett et eneste seg i noen av dems kalesjer. Er noen år siden de fikk god karakter.... Noen som har erfaring fra nyere tid? Sitér dette innlegget Link to post
Joltus Svart 12.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2016 Vet bare at det er de samme som jobber der enda. Tror ikke ryktet er blitt spesielt dårlig. Sitér dette innlegget Link to post
På svai Svart 13.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2016 Godt valg av leverandør. Vi fikk sydd ny sprayhood ifjor, samt reparert den gamle (frisket opp sømmene). Levert til avtalt tid og til avtalt pris. Meget godt fornøyd med jobben. Godt håndtverk. Arbeidet kan besiktiges på plass 33 på brygge ØI i havna. Sitér dette innlegget Link to post
VannTro Svart 14.Juli.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2016 Har kalesje, rekketrekk, vindutrekk, stoltrekk og trekk over styreposisjon. Alt fra Hommersåk. Veldig bra kvalitet på både stoff, vinduer og tilpasning. Anbefales ! Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.