olpi Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 (redigert) Hei - jeg har benyttet både Grundig's og Samsungs LCD-skjermer med innebygget mottaker og DVD-spiller uten problem - sammen med Glomex antenne i mastetoppen (seilbåt). Du må kjøpe en TV som er RiksTV-godkjent. De fleste modellene fra Samsung og Grundig er det. ....................... Ser litt på nettet nå etter ny LED TV på 12V (og 230V). Litt i tvil om jeg skal ha 19" eller 22". Grundig har en: http://www.elkjop.no...-tv-19-vle-2101 . Noen som kjenner denne? Ser at strømforbuk varierer en god del på de forskjellige. Det samme med vekt. Har en LCD med DVD nå, men har aldri benyttet DVD`n så trenger nok ikke den på en ny TV vil jeg tro? Hva med SMART TV? Ser Samsung og Sony har slike, men ikke på 12V. Må vel frem med Inverter i uthavn, og det tenkte jeg å slippe. Kom gjerne med erfaringer mht kvalitet (bilde, lyd, decoder), strømforbruk, vekt , etc,etc.. Spenning ut til antenneforsterker i antennen, er det 5V? Ser på RIKS TV sine nettsider og oversikt over TV`er (IDTV) Redigert 15.August.2012 av olpi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.