Jump to content

VDO dayton sterio defekt hva er ødelagt og hvordan fikse det?


AK97u

Recommended Posts

Hei!

jeg har en vdo dayton stereo i båten med marine høyttalere. I de tre første ukene av sommer ferien var jeg på hytta, kjørte jeg rundt i båten og hørte på musikk med god kvalitet. Dagen da jeg skulle ta opp båten og dra hjem, tok jeg familien ut på en siste båt tur, det var en stor skuffelse da sterioen ikke lenger fungerte. Alt lyste samtidig, så da det pleide å stå welcome så det ut som noe slikt 挪威电影车. Jeg har funnet ut at det var en kortsluttning mellom noe jeg tror er en "strøm kabel" og en av kablene til høytalere bakk, som jeg ikke har(har bare to høyttalere som er tilkoblet foran). problemet er at nå virker ikke lyden like godt lengere, jeg må ha på volum 30 for å høre musikken og 30 pleide å være smertefullt høyt i tilegg lager høyttalerene en ekel klik lyd hver gang man skrur av eller på sterioen. Hva er ødelagt og hvordan fikser jeg det? Kan en sikring ha gått (hadde jeg hørt musikken i det hele tatt da)?

 

ps: skjermen virker og lyden fra cd/Aux er like sterk i følge display-et.

Redigert av AK97u (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 7 måneder senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...