sgullak Startet 14.August.2012 Link til dette innlegget Startet 14.August.2012 Hei, er det noen som vet om man får kjøpt slike puter løst, eller må man fram med stikksag, nål og tråd?? Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Hvilken Nor-Dan er det snakk om? Selv har jeg en Nor-Dan Bowrider fra 2004, og er ute etter den bakerste/største av de tre putene som gjør at man får hel solseng foran. Så dersom du har samme båt/modell og du finner en kilde som bare selger komplette sett med alle tre putene, kan jeg være interessert i et spleiselag. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
nordan family 27 Svart 15.August.2012 Link til dette innlegget Svart 15.August.2012 Kalesjemakeren på Eidsvoll, hvis han får mål eller mal. Sitér dette innlegget Link to post
sgullak Svart 16.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.August.2012 Jeg har en Nor-dan 610. mangler den midterste puten. skulle gjerne hatt samme stoff som er der fra før, men det er vel nesten utenkelig å få tak i. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 17.August.2012 Link til dette innlegget Svart 17.August.2012 Kalesjemakeren på Eidsvoll Er dette bare et tips om en god kallesjemaker, eller har han hatt spesielt med Nor-Dan båtene å gjøre, slik at han sitter på maler, stoff og puter? Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.