enter4u Svart 20.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 Da har jeg endelig fått varmeren til å virke skikkelig. Det viser seg at alle deksler må være påmontert, da luften følger noen kanaler, og brenneren får ikke trekk uten at de er på. Så enkelt, men likevel så mye hodebry. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 20.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 å da virker den som den skal ja. Ingen bra ide å selge den der, nå er jeg på jakt etter en brukt Wallas selv..... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
enter4u Svart 20.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2005 hehe. Kjøpe min? not! Sitér dette innlegget Link to post
biggen Svart 21.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2005 Var litt for sen til å se dette innlegget.. Har identisk Wallas med original manual, som jeg leste etter lang tids feilsøking. Nemlig alle deksler må være på!! ikke veldig logisk .. Sitér dette innlegget Link to post
Laffie Svart 15.Mai.2005 Link til dette innlegget Svart 15.Mai.2005 Jeg har en Wallas 2400 i båten som har fungert helt perfekt helt til vi var på tur i pinsen. På kvelden fyllte jeg opp med en gammel lampeolje som hadde ligget i båten sikkert ett par år. Morgenen etter våknet vi av at båten luktet skikkelig "parafin-sot". Oppdaget også at effekten var veldig dårlig, den tenner men gir virkelig dårlig varme. Leste i manualen at man kan prøve å kjøre den med sprit for å rense eventuelle "wax-avleiringer". Noen som har lignende erfaringer og vet om dette funker? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.