Runerebellion Startet 19.August.2012 Del på Facebook Startet 19.August.2012 Skal kjøpe min første båt og lurer på erfaringer med denne?. Burde man gå for 90hk istedenfor 70hk som er "standard" feks. Sitér dette innlegget Link to post
Brightbull Svart 19.August.2012 Del på Facebook Svart 19.August.2012 Hva skal du bruke båten til? Skal du på lange turer i både regn og mørke, skal du bare slappe av på dagen når det er fint, skal du sove i båten, skal du dra vannski eller vannleker, skal du ha noe med fart? :-) Sitér dette innlegget Finnmaster 68DC & Yamaha F225 V6 3.3 Link to post
Runerebellion Svart 20.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.August.2012 Båten skal brukes til fisketurer, slappe av ved finvær, lange turer i all slags vær og lignende. Blir nok ikke så mye vannleker. Fart er ikke det viktigeste, men burde jo gå uten problemer med 3-4 stykker ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Brightbull Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 Da er nok en sånn type båt fin til deg, du kan stå bak for å fiske, dra opp teiner, slappe av ute i sola, og sitte inne dersom været blir dårligere. Vet ikke hvor mange plasser den båten har, og hvordan det er med toalett og matlaging der. Jeg er nok mer glad i en cabincruiser slik som denne Finnmasteren 68DC. Der kan du sove med 4 personer, har komfyr, varmer og det meste du trenger egentlig. Finnmaster er veldig sjødyktige båter også. Selv ville jeg kjøpt en lignende båt dersom jeg noen gang kjøper en større, men nå vet jeg ikke hva budsjettet ditt er og hvor stor båt du vil ha. Sitér dette innlegget Finnmaster 68DC & Yamaha F225 V6 3.3 Link to post
abbor Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 90 hester anbefales. Tror du vil slite med å få båten i plan med 3-4 personer samt en del utstyr og bagasje ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.