motor Startet 20.August.2012 Del på Facebook Startet 20.August.2012 Jeg har registrert at det kan være korrosjonsproblemer på dekslet ifm eksosutgang på 115 hkèrne og ofte er anoden tært bort. Denne bør skiftes regelemssig. Jeg har funnet at også DF150 har anode ifm dette dekselet .http://store.brownspoint.com/df150-01/fig010.asp Er det noen som vet om flere anoder på motorblokka på disse motorene? Sitér dette innlegget Link to post
Lensepumpe Svart 20.August.2012 Del på Facebook Svart 20.August.2012 (redigert) Det fremgår av tegningene hos Brownspoint av blokk og topplokk med tilhørende delelister at det er tre anoder i topplokket og en anode i blokken på DF150 (mulig det kan variere litt fra årgang til årgang). Hvor disse anodene befinner det er det ikke alltid like enkelt å se ut fra tegningene, men vanligvis er det et dråpeformet deksel over hver anode. Bildet under viser et slikt deksel på min DF70 2008-modell. Redigert 20.August.2012 av Lensepumpe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.