Jump to content

Hvilket navn til lettbåten, kontra "hovedfartøyet"?

Guest Kaptein Fredrik

Recommended Posts

Guest Kaptein Fredrik

Hvis moderen heter Helios, så må jo lettbåten hete Helium...... den er jo lettere???

Den var ikke dum nei :thumbsup:

Min heiter Justin case

:thumbsup: Jeg har lyst på noe i den dur også

Gummibåten: Gummi Laila

:smiley:

:giggle::thumbsup:

Takk for mange bra forslag her :giggle: . I morgen blir det mest sannsynlig jomfruturen med Hondaen på hekken så kanskje jeg finner på noe lurt. Bare å slenge inn flere forslag :wink:

Jolla mi heter "Litjkar'n". Har ingen direkte sammenheng med Framtia, noe som skyldes at den ble anskaffet da jeg hadde en seilbåt som het "sTørzth" (sTørzth var en 35 fot og mye større enn båten før det som het Tørzth, en Windy 9800 med 2*250 HK bensin). Tørzth er forøvrig en skrivefeil i rederens etternavn. Moro med båtnavn.

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Guest Kaptein Fredrik

Jeg hadde den første turen i mitt eie, med Hondaen på i dag. Kjørte i nesten 3 timer knirkefritt uten problemer på hverken motor eller båt, helt til den stoppet. Den hadde gått tom for bensin. Det hele endte med at jeg og en kompis måtte ro i over 40 minutter, men vi kom oss i land.

Jeg har derfor tenkt noe i denne retningen, men fortsatt kom med forslag.

"If everything else fails"

"Bare i tilfelle"

"Hvis Sabben stopper"

"Costa ForMye"

"Fenderen" /"Fender"

"Gasoline only"

EDIT: Jeg liker mange av dine forslag Popeye70 :thumbsup:

Redigert av Kaptein Fredrik (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...