Targa 23.1 Startet 22.August.2012 Del på Facebook Startet 22.August.2012 Kjøpte en ny Yamaha 9,9 Sport (15 hk) 4-takt for et år siden. Siden den var ny har den stoppet rett etter den er startet. Virker som at det kan være choken som ikke går av. Når eg gir den litt pådrag etter start til den er blitt litt varm, går den veldig fint på tomgang. Ingen problemer når den er varm. Noen som har tips? Vil ikke levere den inn til forhandler uten at eg må da den går som den skal etter noen minutter. Sitér dette innlegget Link to post
Søringen Svart 22.August.2012 Del på Facebook Svart 22.August.2012 Vi har 2 Yamaha 9,9 Sport i stor-familien. Våre er helt like. En må holde litt gass etterat motoren er startet (ca 1 min tid), ellers dauer den. Jeg tror ikke det er choke som er på for lenge, heller tvert imot. Jeg regner med at disse motorene er magert satt opp fra fabrikken pga utslippskrav / lavt forbruk. Litt irriterende er dette med at en må holde litt gass, men foreløpig har jeg ikke tenkt å gjøre noe med det, siden motorene ellers går veldig fint. Mulig en justering på blandingsskruen (litt fetere blanding) vil bedre dette. Noen som har justert forgasser? Sitér dette innlegget Link to post
Targa 23.1 Svart 23.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2012 Takk for svar Betryggende at du har samme "problemet". Får håpe noen som har fått fikset dette svarer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.