Erling P Startet 23.August.2012 Del på Facebook Startet 23.August.2012 Noen som vet hvem som lager Dieseltanker,helst rundt Bergen. Mvh Erling Sitér dette innlegget Link to post
MagnarA Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 Prøv www.plastinvent.no Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 23.August.2012 Del på Facebook Svart 23.August.2012 Lite flexible på plastinvent når eg ba om septik på egne mål. Måtte velge ut av nettsida det de hadde der. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Erling P Svart 23.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.August.2012 Har sendt en mail,får håpe at de kan lage en. Sitér dette innlegget Link to post
Fusebox Svart 24.August.2012 Del på Facebook Svart 24.August.2012 Sæbø; Du må kjøpe båt som passer til tankene deres, slik som jeg tilfeldigvis gjorde...190 liters tanken for septik passet perfekt : Sitér dette innlegget Link to post
glalaksen Svart 24.August.2012 Del på Facebook Svart 24.August.2012 Hei Jeg skal bytte diseseltnak i båten min. Og da fikk jeg masse tips om å bruke en utrangert varmtvannstank. Det er jo en trykktestet tank av rustfritt stål. Jeg har imidlertid fått tak i to brukte tanker som passer rett inn i festene i båten. ortsett fra det så må jo vv tank være gull. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.