Free Lillehammer Startet 24.August.2012 Link til dette innlegget Startet 24.August.2012 Har lett i ulike tråder, men savner noen klare anbefalinger på gode apper til iPad som laster gribfiler, er forholdsvis rimelige (gjerne free) og gir mye informasjon (frua ønsker nedbørsoversikt og ikke bare bølger og vind når vi er på havet). Sitér dette innlegget Link to post
Frode S Svart 24.August.2012 Link til dette innlegget Svart 24.August.2012 (redigert) WeatherTrack fungerer bra. Ikke gratis, men vel verdt prisen (som jeg ikke lenger husker hva var). Fungerer på både iPad og iPhone. Enkelt å laste ned Grib-filer fra Yr eller andre kilder, inkludert epost. Har lest (www.panbo.com) at også Weather4D skal være bra, spesielt på grafikken, men har ikke forsøkt denne appen selv da jeg kjøpte WeatherTrack først. Redigert 24.August.2012 av Frode S (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 1.September.2012 Link til dette innlegget Svart 1.September.2012 Jeg bruker "Pocketgrib" den var gratis da jeg lasta den ned. den gir filer for hver 2 time i en hel uke fremover. og hvor du vil i verden. du zoomer bare ned i det område du vil ha filer for og "download" den beste appen jeg har. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.