Mercury_ Startet 24.August.2012 Del på Facebook Startet 24.August.2012 Har nettop montert et 560 ekkolodd, men vannspruten står opp fra hullet i braketten. Har sett andre med samme problem med kreative løsniner alt fra silikon til store skjermer. Jeg skal prøve med teip. Men lurer her på om dette kan ha noe med at ekkolodded ikke virker ved høy fart. Det viser 0,5 meter dybde. Og virker ikke igjen når jeg slår av farten. Jeg må skru av og på ekkoloddet igjen for at det skal virke. Kan dette hullet med vannsprut skape noe turbulens? jeg har montert giveren etter bruksanvisning, men jeg synes den står litt vel langt nede. Så tenkte eg skulle flytte giveren litt lenger opp på båten. Har hatt Humminbird før som stod litt lenger oppe på båten, og denne fant bunnen på full fart. Men det står egentlig i bruksanvisningen at jeg må prøve å sette giveren lenger ned for å virke i full fart. Uansett er det verste at jeg må slå ekkoloddet av og på for å få det til å virke igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.