Blaamyra Svart 23.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.September.2012 Hei Blåmyra - gratulerer så mye med ny båt :) Jeg har akkurat solgt min Yamarin 76 DC og henter i dag min nykjøpte Bavaria 35 Sport - gleder meg stort. Den er motorisert med 2xD6 310HK, generator og hekktruster. Det er plenty med skyv i denne (nesten i overkant..) Jeg ser også at noen ting på på plass - gassbrlyss i pentry og kanskje i wetbar. Sprit plater og grillplate klinger ikke helt for oss.. :) Ser du tenker på å gjøre en del annet - har du fått noen erfaringer allerede? Avfuktung - var fukt et problem? Hei sangtus, Gratulerer med ny båt. Et strålende valg. Vi er så langt godt fornøyd. Fukten jeg snakker om er kondens under madrassene. Jeg har kjøpt en undermadrass som skal ligge mellom sengebunn og madrassene og gi et luftlag som ventilerer. Ellers har jeg montert defroster som fjerner dugg fra vinduene og skal montere en vindusvisker til. Jeg skal også oppgradere ankervinsjene med ny fjernkontroll, både sender og mottaker. Har du fått din båt ennå, hva er dine første inntrykk? Sitér dette innlegget Det er bedre å være rik og frisk enn syk og fattig! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.