The F Grouse Startet 25.August.2012 Del på Facebook Startet 25.August.2012 Er det noen her som vil gi pris (eller tips om hvem som utfører) på slep av 43 fot stålbåt fra båtsenteret i Haugesund og til Bokn Marine senter? Sitér dette innlegget Link to post
jkn Svart 25.August.2012 Del på Facebook Svart 25.August.2012 Er det landemerket ved moloen som skal flyttes ? Sitér dette innlegget Link to post
The F Grouse Svart 25.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2012 jkn... nå må du være kjekk her... Mobbing utgår med skyhøye kneløft! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 25.August.2012 Del på Facebook Svart 25.August.2012 Kjenner flere som kan slepe. men det er par tre tusen ++ for timen ,fra oppstart hjemmehavn. Er det interesse så kan eg høre videre. Eg slepte 30T trebåt på 54fot i eit par timer 14dg siden, men eg sleper ikkje til bokn. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
The F Grouse Svart 27.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.August.2012 Sæbø: Setter stor pris på om du vil forhøre deg litt rundt!! Takk skal du ha! Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 28.August.2012 Del på Facebook Svart 28.August.2012 Noe ukjent Bokn Marine Senter ? Er det Bokn Maritime Senter ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.