borghans Startet 25.August.2012 Del på Facebook Startet 25.August.2012 Ønsker å kjøpe navneskilt til min Viknes 880. Hvor store bokstaver er det normalt å bruke? Hvilken font er penest? Går ut fra at det skal være merker på begge sidene og bak? Bruker dere å ha hjemmehavn og navn bak, mens det er navn og reg. nummer på sidene? Hvor (på nett) bestiller jeg slike skilt? Pris og kvalitet er det som er avgjørende. Håper på hjelp fra dere. Hilsen en lykkelig Viknes eier. Borghans Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 25.August.2012 Del på Facebook Svart 25.August.2012 Både jeg og etter hvert også flere andre har god erfaring med Gundersen Reklame. Spør etter Magne..... Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
borghans Svart 25.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2012 Størrelse på bokstaver, lurer jeg på? Sitér dette innlegget Link to post
Pettern1972 Svart 25.August.2012 Del på Facebook Svart 25.August.2012 Det blir nå litt individuelt fra båttype til båttype og selvfølgelig smak. Jeg valgte fonten Algerian, og i kursiv. Jeg fikk den også med en sølvkant rundt. Men igjen det er jo veldig smak og behag. Noen har navn på hjemmehavn også, jeg har ikke det. Sitér dette innlegget Reder og Captain's bitch på M/S Fars Vilje Østfoldtreffet 2017 Link to post
ValiumII Svart 27.August.2012 Del på Facebook Svart 27.August.2012 Her kan du designe eget navneskilt enkelt og rimelig........ http://www.bokstavbutikken.no/x_folie.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 25.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2012 Er på utkikk etter firma som tek på seg mindre arbeid for private med å skjære ut bokstavar i syrefast stål. I staden for å lime på plastbokstavar i plast, ser det langt finare ut med tal og bokstavar i syrefast stål som har ein viss tjukkelese, t.d. 6 mm. Veit dette vert gjort med plastma, fresing, vasskjering eller med laser. Tips til firma som tek på seg slikt småplukk? svar Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 25.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2012 Weberg i Fredrikstad skjærer i syrefast stål. Lager bla. alt syrefast for Windy. Jeg fikk laget båtnavnet i syrefast der. www.weberg.no Sitér dette innlegget Link to post
MaxMekker_com Svart 26.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2012 (redigert) Har laget noen skilt i teak hvis det er ønsklig, over er ett eksempel fra tidligere. Redigert 26.Oktober.2012 av MaxMekker_com (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 26.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2012 Dekorshop.no Sitér dette innlegget Link to post
skhauge Svart 26.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2012 Eg har kontakt med firma som vannskjærer. De har laget masse til meg i jobbsammenheng. Kan sjekke pris på konkrete oppdrag. Eller om noen trenger hjelp med "tegne" skilt/bokstaver så kan eg og ordne det. Ta evt kontakt på PM så eg får med meg en evt henvendelse. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.