Porsche Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 (redigert) Jeg er rimelig sikker på at du ser samme type båt i denne annonsen over hos søta bror http://www.blocket.se/vi/42306930.htm Desverre er produsent ukjent her og, men det bekrefter at trådstarters smykke ikke er en "one of a kind" hjemmebygd sak. Jeg spurte selger om litt flere bilder: Redigert 1.Oktober.2012 av Porsche (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 1.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 1.Oktober.2012 Jeg er rimelig sikker på at du ser samme type båt i denne annonsen over hos søta bror http://www.blocket.se/vi/42306930.htm Ikke avskrekkende pris på smykket ialfall Sitér dette innlegget Link to post
mikkson Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Har en seamaster15 i restaurasjon her hjemme ser at det er nødt til å være et sånnt skrog bare ombygd eller en spesialutgave, ser det på linjene utpå skroget og den liftbobla i baugen Sitér dette innlegget Link to post
mikkson Svart 5.August.2014 Del på Facebook Svart 5.August.2014 Men kan også være en kopi fra en annen produsent ssjekk ut mitt prosjekt ved å søke "mitt første båtprosjekt (som 15 åring) " Sitér dette innlegget Link to post
Nybegynner1 Svart 14.August.2014 Del på Facebook Svart 14.August.2014 Hallo ! Jeg er fullstendig klar over at dette er en gammel tråd og det er mulig at det har blitt opprettet en nyere hvor mange svar kan finnes, dog jeg ikke har lykkes i å finne den velger jeg da å legge ut et bilde av båten jeg akkurat har anskaffet meg, hvor reiser en del spørsmål og kanskje en dag noen svar for andre undrende i fremtiden. Etter hva jeg kan skue virker det til at "vingene" bak er helstøpt med båten: ergo ikke ettermontert. Noe man også kan legge merke til er at vinduet er kurvert noe uvanlig i toppen, noe jeg ikke har sett hos en annen båt enda. (virker forresten til å være gul, da den (i nyvasket tilstand) har en jevn gulfarve over hele ruten.) Det sitter på et hvit stålratt som kan tydes å ha vært rødt tidligere, men anslår det til å ha vært hvit originalt. Det var dessverre ikke seter i båten, men skal iflg. forrige eier ha vært hvitt skinn med røde sømmer. Ingen plate på båten med noe informasjon om modell, år etc. Jeg som de fleste andre her undres voldsomt på hva navn denne båten lyder ? Det hadde jo også vært litt artig om trådstarteren hadde interesse av å legge ut noen bilder av mulig ferdig prosjekt? :) Mvh Nybegynner1 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.