Knutzen1 Startet 26.August.2012 Del på Facebook Startet 26.August.2012 Vi skal ut på tur førstkommende helg. Regner med å bruke 2-3 dager hvis været er ok. Hvilke stoppesteder/rute vil dere anbefale? Båten en Bavaria 32 sport. Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 27.August.2012 Del på Facebook Svart 27.August.2012 (redigert) Håper du skal bruke lengre enn 3 dager på hele turen, for det er tross alt et stykke :) Søk på sunnmøre, vært et par tips lansert for området denne sesongen (Båtliv på mørekysten-tråden blant annet). Edit: Ser du holder til i Molde, så da er det kanskje ikke her du trenger tips... hehe Redigert 27.August.2012 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
sleipnern Svart 28.August.2012 Del på Facebook Svart 28.August.2012 Bergen.opp straumane, innste leia ut for mongstad til skjerjehavn over til Harbakke(kjempeplass!)videre gjennom Korrsundet til Askvoll (diesel!) stikk gjerne innom Svanøya og gjennom Stavøya før du tar med deg Florø. Etter Florø er det obligatorisk resturantstopp på knutholmen i Kalvik. Gå gjennom Rugsundet før Måløya, heretter er Silda eller Selje fine plasser å vente før Stadten. Så er det gjennom Herøy og Fosnavåg før Ålesund.Etter Ålebyen er det heller trist.... ;))). God tur Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 28.August.2012 Del på Facebook Svart 28.August.2012 Jeg synes Mosterhamn er et trivelig, lite sted. Men om det passer inn i en egnet rute vet jeg nokså lite om. Om de fremdeles holder omvisninger i den gamle kirken er det velanvendt tid -- men det var ikke plagsomt overbefolket i høysesong, så tilbudet er formodentlig rimelig begrenset. Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 29.August.2012 Del på Facebook Svart 29.August.2012 Skudeneshavn-Haugesund-Espevær/Brandasund (hvis dere ønsker utsia av Bømlo)- ellers ok å kjøre mellom Bømlo og Stord - fin skærgård i Fitjar- Bekkjarvik-Bergen(hvis dere ønsker å gå indre) - Lindås- Skerjehavn-Hardbakke- Florø-Kalvåg-Rugsund- Silda eller Selje- Fosnavåg- Ålesund- Finnøy(hvis du trenger en avstikker)- deretter er det bare solkysten til Molde Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 29.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2012 Noe omvisning i kirken tror jeg nok det ikke blir tid til, men takk for mange gode tips. Det mest spennende nå er vel værmeldingen... Sitér dette innlegget Link to post
Lovart låring Svart 29.August.2012 Del på Facebook Svart 29.August.2012 Surr alt løst før du skal rundt stadt, men det regner med at står rimelighøyt oppe på huskelista di. Jeg har ikke gått der med fritidsbåt, men der har det en tendens til å gå hardt for seg sist jeg sjekket. Mao, sjekk værmeldingen. Sitér dette innlegget Ha en fortreffelig dag og et trygt seilas!Hilsen Arne. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.