Cognac Startet 27.August.2012 Del på Facebook Startet 27.August.2012 Hei hei! Har et lite problem jeg har googlet litt på, men finner ikke helt samme symptomene. Så lurte kanskje på om noen hær inne hadde noen erfaring rundt dette. Har en 94mod 40hk Yamaha autolube. På tomgang og sakte gange går den tilsynelatende normalt. men viss jeg gir pådrag (ca fra 50% og oppover) mister den motoreffekt, høres nesten ut som om motoren brått reduserer effekten og får en stygg gange, akkurat som om en sylinder mistet tenning etc. Sakker jeg ned igjen, går motoren som normalt igjen. Problemet kom sånn høvelig over nattet, og er ikke noe som har blitt værre over tid. Kan også nevne at jeg ikke får belgen på bensinslange til å bli hard når jeg pumper på den. Har prøvd å pumpe på den når problemet oppstår uten hell dog. Den ene pluggen (nedre) er også renere enn di andre 2. Noen tips Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 27.August.2012 Del på Facebook Svart 27.August.2012 høres ut som at det er overslag i en av coilene , det arter seg gjerne som du beskriver Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Arvid.65 Svart 28.August.2012 Del på Facebook Svart 28.August.2012 Har vært borti lignende, Da var det oljevakten til 2-t oljen som har hengt seg opp. Ble fortalt at den går i nød drift, så du kan komme deg hjem, ved lite olje. Fyllte helt opp, og banket litt på tanken. Så var den i orden. Se om du har nok olje på, og evt. koble ut flottøren i oljetanken. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 28.August.2012 Del på Facebook Svart 28.August.2012 hvis det er olja , så kutter den på rundt 2000 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.