SS Martha Startet 28.August.2012 Del på Facebook Startet 28.August.2012 Hei. Lurer på om det er noen her på forumet som har erfaringer med Johnson Oceanrunner 175 hk, 1997 modell? Regner med forbruket på disse kontra nyere takter er skyhøyt!? Har prøvd å søke litt på nettet etter disse men må si jeg fant ikke mye.. Alt av informasjon er av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 28.August.2012 Del på Facebook Svart 28.August.2012 Hadde selv en 150 hk, som er samme motoren. Forbruket opplevde jeg som relativt høyt. Ellers var det en bra motor. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 28.August.2012 Del på Facebook Svart 28.August.2012 Har også hatt en slik, men 150hk og fin motor etter mitt syn/erfaring. Hvis du er bekymret for forbruket sammenlignet med en fire-takter så er du vel også bekymret for forskjellen i pris på denne motoren og en moderne fire-takter? Og kostnadene ved bensinbruk er som bekjent avhengig av hvordan og hvor mye man bruker båt/motor så den vurderingen må du nesten gjøre selv. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
SS Martha Svart 28.August.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2012 Takk for tilbakemelding. Er vel ikke mest bekymret for forbruk da den mest sannsynlig bare kommer til å bli brukt på kortere turer. Det jeg skulle skrive i forrige innlegg var "kontra nyere 2-taktere".. Vi får se, har ikke anledning til å teste denne før ut i neste uke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.