Jump to content

Elektronisk kart over telemarkskanalen?

torb

Recommended Posts

Noen som vet om det finnes leverandør av elektronisk kart over Telemarkskanalen? Det finne båtsportkasrt på papir, vet jeg, men elektronisk? Båtmagasinet har god omtale av Appen fra Isailor til Ipad, men kan en få kart over Telemarkskanalen. Jeg hare en Garmin plotter og har undersøkt med kart for denne, men det finnees ikke fra leverandøren/importøren.

Me må nok klare kån med papirversjon ei lita tid enno, men det kan hende det skjer noko elektroniskt etter at "Seisma" har fått overlevert sine data til dei rette instanser. Vi møtte denne i september i fjor på veg nedover, då hadde dei vore til Kviteseid og Dalen for å kartlegge. :thumbsup:img_7255.jpg

Denne driv med elektronisk kartlegging av botnforholda, http://www.ngu.no/no/hm/Hav-og-kyst/Seisma/ fant eg ut etter litt etterrøkjing av verdsveven. (lokale røur) :giggle:

Redigert av Batalden (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Noen som vet om det finnes leverandør av elektronisk kart over Telemarkskanalen?........................

Plan2Nav på min iPad har Telemarkskanalen. Ikke spør hva slags kart som er lasta ned til programmet. Jeg har andre som gjør installasjoner og denslags jobber for meg.

Kartet ble sjekka ok for meg fram til Notodden og til Dalen på forsommeren. Ingen overraskelser. Jeg var ikke oppe i Sundkilen, men vil anta det er brukbart der også.

• 7 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...