Gega Startet 28.August.2012 Del på Facebook Startet 28.August.2012 (redigert) Heisan. Jeg har en 1997 modell Suzuki DT30 med el-start som jeg ønsker å bytte kontrollboks på på den, den gamle er noe sliten og noen sprikker her og der, ser at det ligger endel på nettet til salgs, men disse er av nyere dato...spørsmålet er om det vil passe på min eldre 2-takts motor, passer 2-takt og 4-takt om hverandre, noen som vet? Mvh Geir Redigert 28.August.2012 av Gega (see edit history) Sitér dette innlegget Hilsen Geir Link to post
Lars K Svart 2.Februar.2013 Del på Facebook Svart 2.Februar.2013 Bumpidump... Lurer på det samme,jeg trenger kontrollboks og kabler til Suzuki 30-50hk 2 takt. Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 19.Februar.2013 Del på Facebook Svart 19.Februar.2013 Bumpidumpibump.... Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 Ser det er mange som selger kontrollsett til 4takter,men er lite å finne til 2takt. Vil feks dette passe til 2takt? http://www.finn.no/finn/boat/parts/object?finnkode=40850715 Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 De har på Brownspoint ser det ut til, men det koster jo... http://www.brownspoint.com/store/pc/Side-Mount-Control-Box-8p64678.htm Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
Lars K Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 Den så jo temmelig lik ut som den jeg linket til? Noen som vet hva forskjellen er,hvis det er noen? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 (redigert) Det står jo TYDELIG i finn annonsen at dette passer firkantet kontakt men rundt adapter for å passe gamle motorer er tilgjengelig. Dog har det lite for seg med de instrumentene, de vil ikkje fungere på noe vetugt vis Redigert 13.April.2013 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars K Svart 13.April.2013 Del på Facebook Svart 13.April.2013 (redigert) Har sett det,men jeg har både en rund kontakt og en firkantet kontakt. Men ja,det er vel den runde som er hovedkontakten på min motor? Så med andre ord vil gassgir,tenninsnøkkel,choke og powertrim fungere med boksen fra Finn med adapter? Instrumentene skjønner jeg jo vil vise feil siden disse er beregnet på 4 takter. Redigert 13.April.2013 av Lars K (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.