Terjefr Startet 30.August.2012 Link til dette innlegget Startet 30.August.2012 Hei. Har akkurat (FOR NOEN UKER SIDEN) kjøpt meg en Scand Classic 25, som jeg hittil er meget fornøyd med. Har brukt forumet her aktivt for å søke råd om båt og ikke minst om motor. Takk till alle for gode innlegg her på forumet! I min nyinnkjøpte bår, står det en varmtvannstank. Dog er den ikke koblet! Er det noen her som har en tegning eller kan ta et bilde av hvordan dette er koblet på en BMW D50 motor? Har forsøkt å finne informasjon om dette, men det er vanskelig å finne. Har også kjørt båten varm for å forsøke å finne ut hvor varmen går, men det er så jevn varme at dette ikke er lett å finne ut av. Håper noen av dere kan hjelpe meg! Terje Sitér dette innlegget Link to post
M20B25 Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Ta en kikk på side 56 i denne katalogen, mulig det kan hjelpe deg litt. http://www.bmwmarine.com/media/d35_d50_work_man.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Terjefr Svart 30.August.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Tenker du da at denne skal kobles inn i sløyfe mellom motor og termostaten? Det vil vel være her det har best effekt. Terje Sitér dette innlegget Link to post
M20B25 Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Det vil jeg jo påstå ja, er slik det er koblet ombord i min hvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.