klikk Startet 1.September.2012 Link til dette innlegget Startet 1.September.2012 Hei! Har en -89 40hk Suzuki utenbordsmotor der noe har brukket på girwire eller i innfesting til girspak på styrekonsoll. Jeg er usikker på om dette er en del som følger med girwire, eller om jeg også må skaffe en del til girspaken. Her ser dere wire som kommer fra undersiden av styrekonsoll og opp til girspak. Den er brukket. Her er knotten som har brukket av wire. Altså det blanke området er endel av wire. Jeg tror denne er gjenget slik at den skrus på wire for å kunne justere lengden, men tror ikke jeg klarer å borre den ut uten å skade gjengene. Her er innfestningen til wire på girspak. Den knotten ovenfor brukes altså for å koble wire til girspak. nederst på bildet kan dere også se enden på wire. Så da er spørsmålet: Følger den knotten med når man kjøper ny wire, eller er den en del av girspaken? Og hvor får man tak i en sånn wire og evt. knott? Sitér dette innlegget Link to post
Skjær i sjøen Svart 1.September.2012 Link til dette innlegget Svart 1.September.2012 Finner du noe her? http://store.brownspoint.com/dt40/408698.asp Sitér dette innlegget Representant for Folk i båt-bevegelsen og venn av paraplydreggen. Link to post
klikk Svart 2.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Ja. Det ser ikke ut til at den knotten følger med wire. Da får jeg prøve å borre ut forsiktig uten å ødelegge knotten. Regner med at det er håpløst å få tak i deler til denne girspaken. Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.