Jump to content

Ødelagt girwire Suzuki utenbordsmotor

klikk

Recommended Posts

Hei!

Har en -89 40hk Suzuki utenbordsmotor der noe har brukket på girwire eller i innfesting til girspak på styrekonsoll. Jeg er usikker på om dette er en del som følger med girwire, eller om jeg også må skaffe en del til girspaken.

Her ser dere wire som kommer fra undersiden av styrekonsoll og opp til girspak. Den er brukket.

wire.jpg

Her er knotten som har brukket av wire. Altså det blanke området er endel av wire. Jeg tror denne er gjenget slik at den skrus på wire for å kunne justere lengden, men tror ikke jeg klarer å borre den ut uten å skade gjengene.

knott.jpg

Her er innfestningen til wire på girspak. Den knotten ovenfor brukes altså for å koble wire til girspak. nederst på bildet kan dere også se enden på wire.

arm.jpg

Så da er spørsmålet: Følger den knotten med når man kjøper ny wire, eller er den en del av girspaken? Og hvor får man tak i en sånn wire og evt. knott?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...