Arvor 20 Fish Startet 1.September.2012 Link til dette innlegget Startet 1.September.2012 Noen som er på tur i høstværet i hordaland? Sitér dette innlegget Link to post
Murphy's law Svart 2.September.2012 Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Ja, neste helg til Byen..... Desverre har eg nå arbeidshelg. Ligger på kai og sliter meg med pizza og Øl... Sitér dette innlegget VHF, LRC, D5L/A Link to post
Ida Marie III Svart 2.September.2012 Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Planlagt fisketur med garn på vestsiden av sotra i uken som kommer. Sunt å komme vekk fra kjerringen noen dager .... He he, riktig, hun leser ikke innpå her nei... Ellers er det jo matdager i byen ( Bergen )til helgen... Sitér dette innlegget Link to post
Sealily Svart 2.September.2012 Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Jada, nettopp kommet hjem etter en helg på Hardbakke, Solund . Godt å komme seg vekk litt, selv om det regner og blåser litt, slik som i går kveld.. Sitér dette innlegget Viksund 800 Futura, Viksund 310 St,Cruz, Barracuda 1125Ex, Sealine SC38, Nidelv 725 Sport Link to post
Frøken Fryd Svart 3.September.2012 Link til dette innlegget Svart 3.September.2012 He he, riktig, hun leser ikke innpå her nei... Selge båten var vel det siste jeg hørte derifra... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 3.September.2012 Link til dette innlegget Svart 3.September.2012 Ja det mangler ikke på trusler fra den kanten, godt jeg eier den selv.. ho ho Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.