Vegard Arnesen Startet 2.September.2012 Link til dette innlegget Startet 2.September.2012 Har en Tohatsu 5hk 2-takter fra 90 tallet, i helga klarte jeg å knekke girskifteren. Er det noen som aner hvor man får kjøpt en ny? Legger ved bilde fordi jeg ikke har peiling på hvilken modell det er. Fant den innerst i skjulet på hytta Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 2.September.2012 Link til dette innlegget Svart 2.September.2012 Jeg har samme modellen i 8 HK og funnet stort sett alle delene på motoren her . Lykke til Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
Vegard Arnesen Svart 3.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2012 Takk for det! De hadde ikke delen inne. Vet du om noen andre pålitelige sider? Sitér dette innlegget Link to post
jkn Svart 3.September.2012 Link til dette innlegget Svart 3.September.2012 Den får du tak i på alle Tohatsu eller Mercury butikker. På en mercury forhandler er den sikkert rimeligere. Husk å kjøpe riggpakning samtidig. Pakningen mellom blokk og stamme. Sitér dette innlegget Link to post
Vegard Arnesen Svart 14.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.September.2012 (redigert) Fikk endelig delene, bestilte fra west system. Flinke folk, kan anbefales! Takk for svar:) Kjøpte også pakning! Nå er det bare å slenge det sammen Redigert 14.September.2012 av Vegard Arnesen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.