Jump to content

Det går mot salg av JETLING'en...


Jetling

Recommended Posts

Ok seriøst! Hva i alle dager er det du finner på å legge den musikken der på for?!?!?!?!?! Det er det mest brukte lydsporet på utube og ligger på absolutt alt mulig til enhver tid. Båten er fantastisk misforstå meg ikkje men å være så innesnødd å legge på den musikken der. hallo!

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...
  • 7 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Da er det sikkert bare meg, for hadde jeg putret av sted i noen knop i et lite sund og noen kom forbi i 70 knop så var ikke tommelen den fingeren som hadde kommet opp!

Det er vel slik da at når man klager opp og ned i andre tråder om båter som kjører fort eller for nære, så er det fordi båtene er store og dyre, mens for hjemmebygde jetbåter så er det greit, case close, morro ser det uansett ut, og jeg har nok kjørt i borti samme hastighet både her og der selv, men her jeg bor må man gjerne et stykke ut for å komme utenfor 30 sonen.

 

 

nå stoppet jeg og lese her fordi jeg skal ta kvelden etter en lang nattevakt. Men. jeg er Helt enig med deg. jeg syntes båten er helt rå. jeg hadde gjerne sittet på en tur hvis jeg hadde fått muligheten. men det er som du sa tidligere "hva hvis" hva hvis gamlemor på 74 hadde hvert ute og badet. tenk hvis noen barn var ute og svømte og kom opp etter et kort dykk i den farten så ser man ikke mye rundt svingen allikevel, hva hvis en haug med unger ( som jeg faktisk så skje i strømstad i sommer ) kommer rundt der med 4++ små båter. nå har jeg enda tilgode og bli kjørt forbi av små båter så nære det er mer de 40 fot + båtene som kommer susende forbi alt for nære. men hva er vitsen med og ta sjansen på 40 knop +++++ i så trange sund? syntes dere det er verdt det den dagen dere forhåpentligvis ligger og svømmer i vannet etter og ha kjørt over etpar av mange kanoer som var fylt med barne/ungdomskole elever på klassetur?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...