Jump to content

Betalt propell fra Hill Marine,men får ikke svar. Erfaringer?

Lars K

Recommended Posts

Sendte forespørsel til Hill Marine i Usa om å kjøpe en Cleaverpropell og sende den til Norge.

Fikk kjapt svar at det gikk greit og vi ble enige om hvilken propell jeg skulle ha.

Han sendte så en PayPal faktura som jeg fikk en kompis til å betale med kredittkort,siden jeg ikke har det.

Etter betalingen var utført fikk kompisen min mail om hva denne betalingen var for,hvilket han svarte at det var for propell til meg.

Etter dette har vi ikke hørt en dritt på 3 uker,og vi har begge sendt han 5-6 mailer hver.

Noen fler som har positive\negative erfaringer med han?

Grunnen til at det ble gjort på denne måten var at jeg startet å maile med han for å finne ut om han hadde propellen jeg var på utkikk etter.

Jeg spurte da en kompis om å hjelpe meg,siden jeg aldri har bestil og betalt noe fra Usa før.

Han har også fått beskjed om at det ble gjort på denne måten.

Han sendte som sagt en paypal faktura som vi fylte ut fullt navn, adresse og hele pakka til kameraten min som betale med sitt kredittkort.

Meg har han kun epost adressen til.

Trodde også paypal kun reserverte pengene til pakken ble hentet,men dette skal vi sjekke.

Kan godt hende han bare er skikkelig treg med sendingen,men begynner å lure når han ikke svarer i det hele tatt etter vi betalte.

Før dette svarte han på timen.

Jeg mener bestemt at PayPal ikke har lov å belaste kontoen din før du signerer ut varen hos Posten (eller andre fraktfirmaer) De reserverer beløpet på kontoen din bare. Kan se ut som en belastning på kontoutskriften, men er kun en reservasjon. Sjekk dette!

når du betaler på paypal, så blir konto belastet og mottaker får pengene ganske kjapt.

Tok et kjapt søk på Ron Hill cleaver, da dukket denne opp; flere som har vært litt uheldige med denne fyren ser det ut til...: http://wildrapids.net/

Og her er feedback profilen hans på ebay:

http://feedback.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=prop19&iid=390453555483&de=off&items=25&which=positive&interval=30&_trkparms=positive_30

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Får vel alltids pengene tilbake i verste fall,men aller helst ville jeg jo fått propellen...

Skal fortsette å spamme han med mailer og se hva som skjer,var klagefrist på 45dager på kredittkortet.

Skjer det ikke noe innen rimelig tid har vi snakket om å ta en Californiatur,vært moro å sett trynet på han da tenker jeg :lol:

Takker forresten for tipset Wiking26AC,blir dette bare tull er det ikke umulig det blir handel derifra.

Guest Avmønstret#

Ingen grunn til å spamme med e-post... ta kontakt med paypal og få pengene tilbake. Har selv måtte gjøre dette en gang jeg ikke mottok varen, ikke noe problem i det hele tatt.

Og opprett egen paypalkonto med eget kort til neste gang. Det er veldig enkelt å bruke, stort sett "klikk og kjøp".

• 2 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...