glalaksen Startet 4.September.2012 Del på Facebook Startet 4.September.2012 Har sagd bort de irriterende benkene i vår 27 fots Viksund Columbi og skal nå til å bygge opp nytt dekk. Blir klagd med 36*98 bjelker og kryssfiner. Oppå der x antall lag med polyester og glassfiber. Så spørsmålet mitt. Var en kompis som mente jeg måtte ha litt bjelkebukt for ekstra styrke. Jeg tenker det kan være lurt for å ikke få vann liggende på dekk. Hva mener dere? Et slett dekk er jo litt mindre jobb.... Sitér dette innlegget Link to post
Jetling Svart 4.September.2012 Del på Facebook Svart 4.September.2012 Jeg ville hatt litt bue på det... Ikke så mye jobb det. Skru alle bjelkene sammen og slip/skjær dem samtidig Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 4.September.2012 Del på Facebook Svart 4.September.2012 Om du lager det helt rett, kan det snart sette seg og du vil få en liten negativ bøy. Har dette selv på mitt dekk. Er irreterende med en liten vanndam rett ved døren inn. Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Fiks Svart 4.September.2012 Del på Facebook Svart 4.September.2012 Blir lagd med 36*98 bjelker og kryssfiner. Oppå der x antall lag med polyester og glassfiber. Hvorfor ikke bruke Divinycell som kjernemateriale i dekk og bjelker, det er mye lettere, trekker ikke fuktighet, hindrer kondens samt at det er meget lett å tilpasse. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.September.2012 Del på Facebook Svart 5.September.2012 Den er jo selvlensende da, og ligger uansett og ruller på seg. Så så lenge selvlenserne er laveste punkt vil jeg ikke tro at et flatt dekk vil forårsake noen problemer for deg. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.