Philonica III Startet 5.September.2012 Link til dette innlegget Startet 5.September.2012 Sitter en Bawmann i en snekke som jeg titter på, men kjenner ikke til motortypen. Det er en Bawmann 6 syl. 150hk. Noen med kjennskap til denne? Reidar Sitér dette innlegget Link to post
pipp Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Det er ikke Bowman du mener? Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 5.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 I flg. annonsen er det Bawmann- http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=36553789 R Isaksen Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Tipper det er en Ford med Bowman kjøler. Vanlig motor i de båtene... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
pipp Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Jeg misstenker att han har blingsa litt. Bowman er en mye brukt varmeveksler. Googla Bawmann diesel og fikk ikke treff Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 5.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 Snakka med gubben og han sier det er engelsk motor og heter Bawmann. Burde vel vite hva motoren heter- eller kanskje ikke. Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 5.September.2012 Link til dette innlegget Svart 5.September.2012 (redigert) Har heller aldri hørt om Bawmann motor, men Bowman lager mariniserings-utstyr til en mengde motorer. Ville tatt en dobbelsjekk med eier av Marexen, er nok mye trolig en Ford (2704) som nevnt. (det står som regel Bowman med store bokstaver på disse varmevekslerne så....?) Redigert 5.September.2012 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Stephan Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Snakka med gubben og han sier det er engelsk motor og heter Bawmann. Burde vel vite hva motoren heter- eller kanskje ikke. Dieselmotorer fra British Leyland, også kalt BMC-motorer, er vanligvis utstyrt med Bowman varmeveksler. Jeg har heller aldri hørt om "Bawmann". Om det var engelsk, ville det dessuten vært stavet med en n, ikke to. Stephan. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 6.September.2012 Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Snakka med gubben og han sier det er engelsk motor og heter Bawmann. Burde vel vite hva motoren heter- eller kanskje ikke. Å ikke vite hva motoren heter ville jeg tatt som et dårlig tegn, medmindre han har eid båten i svært kort tid..... Sitér dette innlegget Link to post
Philonica III Svart 6.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2012 Spørs om det er en som har kjøpt den for videre salg- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.