snurresprett Startet 5.September.2012 Del på Facebook Startet 5.September.2012 tenkte gå igang med en runde med abralon. men er usikker på hvilke maskin jeg skal bruke.. funker en eksentersliper? Sitér dette innlegget Link to post
Lars Hansen Svart 5.September.2012 Del på Facebook Svart 5.September.2012 Tror nok det funker bedre med en roterende maskin, så med mindre du har en Festool e.l. så er nok en nedgearet vinkelsliper det beste. (Biltema har polermaskin av den typen) Problemet er at de ikke er så veldig glad i vann, som du må bruke en del av... Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 5.September.2012 Del på Facebook Svart 5.September.2012 Har brukt eksentersliper til Abralonskiver. Fungerte helt ok. Sitér dette innlegget Link to post
Oliver Svart 6.September.2012 Del på Facebook Svart 6.September.2012 Jeg har god erfaring med Biltema eksentersliper til kr 249. Link: http://www.biltema.no/no/Sok/?query=eksentersliper. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 6.September.2012 Del på Facebook Svart 6.September.2012 Norbond har litt å velge i. Selv valgte jeg denne, og den virker som en drøm. Men det er nok en fordel med en eksentersliper. Kunne gjerne tenkt meg en som drives med trykkluft. Jeg polerer nemlig båten mens den ligger på sjøen, og da slipper man å holde må med elektriske maskiner nær saltvann. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
snurresprett Svart 6.September.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2012 Jeg har en slik roterende poleringsmaskin fra biltema, men synes den er tung og jobbe med.. aller helst kunne jeg tenke meg en slik http://www.norbond.no/slipemaskin-ceros-o150mm-p-965-c-232.aspx men for en pris,,,, :) Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 6.September.2012 Del på Facebook Svart 6.September.2012 (redigert) Jeg har en slik en som er brukt mye med Abralon og diverse annet med godt resultat? Har også sett mye vann uten at den har sluttet å virke. Redigert 6.September.2012 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.