eiaro Startet 7.September.2012 Del på Facebook Startet 7.September.2012 Skal snart opp med båten for første gang og er meget urolig for å få dette til skikkelig. Stedet båten skal stå er gruset, men ikke pakket. Første tanken var noen paller under kjølen og støttebukker. Innser at båten hadde veltet første uka da egentlig med løs grus. Jeg skal og gjøre endel innvendig og utvendig arbeid, så en løsning bør ta høyde for dette. Noen som har noen forslag til løsning, gjerne med faktiske produkter man kan kjøpe? Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 8.September.2012 Del på Facebook Svart 8.September.2012 jeg bruker altid paller på min. Kan legge ut et bilde senere i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 8.September.2012 Del på Facebook Svart 8.September.2012 jeg bruker paller på min båt,dette har fungert veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 8.September.2012 Del på Facebook Svart 8.September.2012 Paller funker som bare det. Sitér dette innlegget Link to post
vestlenning Svart 8.September.2012 Del på Facebook Svart 8.September.2012 Hva med to sånne? Svart: trevirke av passelig dimensjon. Rød: hengsler. Grønn: vinkelbeslag. Sitér dette innlegget Bortenfor tvers... Link to post
vestlenning Svart 13.September.2012 Del på Facebook Svart 13.September.2012 Hva med to sånne? Se orginalidé inkl forklaring i denne tråden. Sitér dette innlegget Bortenfor tvers... Link to post
haknuts Svart 13.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 13.Oktober.2012 (redigert) Vedlegger bilder av en enkel krybbe jeg er i ferd med å snekre sammen Redigert 13.Oktober.2012 av haknuts (see edit history) Sitér dette innlegget Bli med! Link to post
Jori Svart 14.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 14.Oktober.2012 (redigert) Vil du være sikker og er avhengig av "godkjent" løsning. Paller til kjølen, to bukker bak på hver side som støtte og to bukker lengre frem, men da kanskje type sidestøttebukker. Bildet til asunde er veldig bra å forklarende virker som pallene fremme på sidekant skrår en del. Mange opplagsplasser vil dog kreve at de sidepallene framme og bak, blir byttet med bukker. Redigert 14.Oktober.2012 av Jori (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
haknuts Svart 21.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 21.Oktober.2012 (redigert) "Prøvemontering" på en Saga 27 som stod lagelig til. Lengde på bommen er nå 250 (270) cm og høyde på sidestøttene 150cm. Skråstagene er 200cm. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Redigert 21.Oktober.2012 av haknuts (see edit history) Sitér dette innlegget Bli med! Link to post
haknuts Svart 31.Oktober.2012 Del på Facebook Svart 31.Oktober.2012 Og slik ser det ut m Sagaen parkert Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Sitér dette innlegget Bli med! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.