Golden Gate 37 Startet 8.September.2012 Link til dette innlegget Startet 8.September.2012 Ønsker å låne eller leie minst 4,5m båtplass med strøm i vintermånedene i Kristiansand sentrum til en 37 fots trawler. Kan være langsides eller bås. Noen som har en slik plass - eller vet om noen som har? Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Oteren Svart 8.September.2012 Link til dette innlegget Svart 8.September.2012 Hør med Krsand Kommune småbåthavn. Sitér dette innlegget Link to post
Golden Gate 37 Svart 10.September.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2012 Ja, det kommer jeg til å gjøre. Tenkte mest på de privateide plassene som er godt beskyttet på innsiden av moloen. Det kunne jo godt tenkes at de står tomme vinterstid, og at eierne kunne tenke seg å tjene noen kroner vinterstid :-) Sitér dette innlegget Før skjønte jeg ingenting - nå skjønner jeg ikke det heller Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.